divendres, 18 de novembre del 2016

ZINGER

La cadira de rodes elèctrica més lleugera del mercat

Dues de les assignatures pendents de la indústria de les cadires de rodes elèctriques era fer una cadira més lleugera i més estètica. La majoria de les cadires del mercat tenen un pes que oscil·la entre els 50 i els 90 quilos, cosa que les fa poc pràctiques a l'hora de viatjar, o fins i tot d'entrar en un ascensor. A més a més, aquestes cadires acostumen a ser molt complexes per tal d'ajudar les persones amb dependència total, però no s'ha d'oblidar que no són les úniques usuàries d'aquest producte. Hi ha moltes persones grans amb dificultats per caminar, i també joves, que són reticents a fer servir un aparell que sembli ortopèdic i sigui tan visible.

Amb la voluntat de donar una solució a aquests inconvenients, apareix la cadira Zinger. Combina una estètica cuidada i discreta amb els últims avenços i materials, que fan que sigui la més lleugera del mercat (18 quilos). Gràcies a aquestes característiques i al seu sistema de plegatge instantani, Zinger és una cadira ideal per viatjar, pràctica per anar en avió o en autobús, fàcil de ficar al maleter del cotxe o a l'ascensor, còmoda per moure's per casa, per seure a taula o per passejar.  

Aspectes clau de la cadira Zinger:

Lleugeresa: té un pes total de 18 quilos.

Resistència: pot transportar un màxim de 113 quilos.

Llibertat: s'adapta a espais exteriors i interiors. És fàcil de transportat i el fet de no tenir manillar frontal permet que encaixi en una taula de menjador o en un escriptori.

Personalització: el color i els accessoris es poden personalitzar.

Facilitat d'ús: té un sistema de control revolucionari que gairebé no requereix moure els braços.

Transport: es plega fàcilment.

Autonomia: la bateria dura 13 quilòmetres i es carrega en només 3 o 4 hores.

Sense muntatge: es vénen a punt per fer servir.

Acompanyament: disposa d'un kit caminador per poder portar una persona asseguda a la cadira. 

Si vols saber-ne més, clica aquí.

Font: (18 setembre 2016) Un pas endavant per a les persones amb problemes de mobilitat. El Periódico, p. 47.